söndag 30 september 2012

Serverar ni vilt här?

På förmiddagen idag ringde det på dörren och min gode vän Pontus kom och levererade dessa:
 
Och med dessa är jag ett steg närmare framtida jakt. Nu är det bara att börja läsa. Kursen startar 5e november och då räknar jag med att ha betat av alla böckerna tills dess.

Dagen fortsatte med besök på utställningen Body Worlds, som hölls på Tom Tits i Södertälje. Det har inget att göra med mat alls men värd att nämna i alla fall. Häftiga montrar med inblick i vår anatomi.
http://www.bodyworlds.se/

Passande nog för jaktkänslan förmiddagen frambringade så innehöll dagens lunch: Hjortstek, Fasanfilé och Viltfärsbullar. Buffén på Tom Tits överaskade positivt, trots att fasanen var för torr. Så om du är på Tom Tits passa på att ge deras restaurang en chans.
Vill även tacka min Jenni,Mor,Far, Syster Hanna och min Svåger Rickard för det trevliga sällskapet. Finns väl inget som att äta söndags lunch med hela familjen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar