lördag 5 januari 2013

Köpa köttfärs?

Vad ska jag säga... Ibland är jag som ett barn på julafton! Imorgon ska det bli älgfärsbiffar på nymald färs, kan inte annat än att bli bra. Gott nytt år och allt sånt där förresten! Spenderade nyår i Vemdalen med min älskade och goda vänner.

Nyårs menyn bestod av toastskagen ala Jenni. Hon gör en riktigt grym skagenröra. gå in på www.jennisohappy.blogspot.se och fråga efter receptet. Sen blev det ryggbiff med ordentligt vitlökssmör & en riktigt grym potatis gratäng som min vän Jonas stod för. Till efterrätt ordnade Bella vitchokladmousse med bär. Matlagning är underbart framförallt när det utförs av andra ;) . Min roll för kvällen var mest att äta och dricka gott. Ingen skam i det. Senare ordnade Jocke en klassisk fishbowl! Sen blev det mest gangnam style och bubbel.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar